onsdag 24. september 2014

Filmplakat

Hei!
Forrig uke fikk vi et oppdrag om å lage en filmplakat med små personer i store omgivelser.
Kravene for oppdraget var at alle bildene skulle være egenproduserte og vi måtte ha ihvertfall 3 bilder på plakaten vår. Vi måtte også skrive på når den kom på kino, tittel og skuespillere.
Til å starte tegnet jeg to forskjellige skisser av hvordan jeg så for meg resultatet skulle bli. Da jeg bestemte meg for hva jeg skulle gjøre, fikk jeg med meg tre medelever og tok bilder av dem. Etterpå måtte jeg redigere de som skulle være små mindre og klippe dem inn i bildet med den store personen.  Til slutt skulle det settes inn tekst. Tittel, navn på "skuespillere", når den kommer på kino og terningkast.


Jeg ble ganske fornøyd med plakaten min. Jeg liker hvordan resultatet mitt ble bra, men jeg ville kanskje brukt litt lengre tid på å komme på en bedre tittel, og jeg syntes de små personene kanskje ble litt for små.

Flere blogginnlegg kommer senere :)

1 kommentar: